26.10.2017

Konferencja: OPOLE

Godziny: Przebieg konferencji:
10:00-10:15 Rozpoczęcie konferencji i powitanie gości
10:15-10:45 Prezentacja otwierająca: „Innowacyjna edukacja - co to oznacza w praktyce?”
10:45-12:00 Panel dyskusyjny: "Bezpieczeństwo w Internecie. Jak nauczyć dzieci odpowiedzialnego korzystania z mediów społecznościowych"
12:00-13:00 Warsztat "Jak nauczyć dzieci samodzielnego, krytycznego myślenia w epoce Internetu"
13:00-13:30 Lunch
13:30-15:00 “Mój Jasiu taki nie jest” - jak rozmawiać z rodzicami, którzy nie chcą przyjmowac informacji zwrotnej
13:30-15:00 „Oni zupełnie nie chcą się uczyć“ - jakimi metodami sprawić, żeby uczniowie byli bardziej zaangażowani w trakcie lekcji.
15:00-15:15 Podsumowanie i zakończenie konferencji. Wręczenie certyfikatów uczestnictwa.

Konferencja “Innowacyjna Edukacja” to seria wykładów i warsztatów, prowadzonych przez doświadczonych ekspertów, specjalizujących się w innowacyjnych metodach dydaktycznych. To także przestrzeń dla spotkania i wymiany doświadczeń nauczycieli zainteresowanych swoim rozwojem.

Świat zmienia się dookoła nas niezwykle szybko. Szkoła, której misją jest przygotowanie uczniów do dorosłego życia, musi zmieniać się razem z nim. Wymaga to nowego podejścia, nowych metod i nowych narzędzi.

Z tą myślą zapraszamy Państwa na naszą konferencję - praktyczną, konkretną i zorientowaną na dostarczanie działających pomysłów na to, jak wzbogacić codzienną praktykę edukacyjną o takie działania, które pomogą dzisiejszym uczniom lepiej odnaleźć się w świecie przyszłości. Będziemy zajmować się wykorzystywaniem narzędzi cyfrowych w klasie, metodami rozwijania wśród uczniów umiejętności pracy zespołowej a także tym, jak budować relacje z tymi rodzicami, którzy nie chcą przyjmować informacji zwrotnej, a których pomoc jest często najbardziej potrzebna.

---
KOSZT UDZIAŁU W KONFERENCJI: 100 zł

Justyna Garbacz

Koordynatorka

Nauczyciel języka polskiego w PSP nr 1 im. Janusza Korczaka w Zdzieszowicach.
Poza filologią polską ukończyłam studia podyplomowe z logopedii, zarządzania i organizacji oświatą. Interesuję się neuroedukacją, dlatego też swoją wiedzę i umiejętności poszerzyłam na studiach podyplomowych z neurodydaktyki.
Ukończyłam również kurs I i II stopnia z tutoringu w Kolegium Tutorów we Wrocławiu.
Uważam, że polska szkoła wymaga „naprawy”. Trzeba w niej zmienić wiele, zaczynając od samych metod nauczania. Nie można komuś wlać wiedzy do głowy, uczeń sam powinien do niej dojść. Należy też skupić się przede wszystkim na mocnych stronach ucznia. Ponadto należy pokazać, uzmysłowić uczniom jak należy się uczyć. Trzeba również zmienić w szkole relacje nauczyciel-uczeń. Uczeń to ktoś ważny, często bezbronny, należy być jego towarzyszem.

Przewiń w dół
fb