Jak wykorzystać cyfrowe narzędzia w pracy z uczniem
Godziny: | Przebieg szkolenia: |
---|---|
16.00-16.15 | Wprowadzenie do szkolenia, określenie oczekiwań, poznanie się grupy |
16.15-16.30 | Rola gier w edukacji - dlaczego warto je stosować |
16.30-17.00 | Jak zrobić sprawdzian, który sam się sprawdzi |
17.00-17.30 | Jak stosować quizy na i poza lekcją |
17.30-18.30 | Tworzenie własnych gier i zabaw cyfrowych |
Jak wykorzystać cyfrowe narzędzia w pracy z uczniem.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z narzędziami cyfrowymi, umożliwiającymi usprawnienia pracy z uczniami i uatrakcyjnienie lekcji. Będzie miało charakter aktywny, z naciskiem na formę warsztatową – uczestnicy przez cały czas jego trwania będą ćwiczyli konkretne umiejętności. Nauczą się tworzyć materiały, które będą mogli stosować na swoich przedmiotach. Zdobyte informacje i umiejętności pozwolą twórczo wykorzystać dostępny w szkole sprzęt do realizacji zadań stawianych przed nauczycielem.
Podczas szkolenia podejmiemy następujące tematy:
- Jak tworzyć gry dla uczniów
- Jak zrobić sprawdzian, który sam się sprawdzi
- Jak stosować quizy na i poza lekcją
- Jak wykorzystać kody qr w edukacji
Uczestników prosimy o wzięcie na szkolenie własnych komputerów, smartfonów lub tabletów. Na miejscu szkolenia będzie dostępna sieć wi-fi.
---
KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIU: 80 zł
MIEJSCE SZKOLENIA
NAVIGO - Centrum Innowacyjnej Edukacji,
ul. Sudecka 98

dr Tomasz Tokarz
Nauczyciel, wykładowca akademicki, trener kompetencji społecznych, coach, mediator, działacz edukacyjny. Kierownik licznych projektów badawczych. Autor bloga: Innowacyjna edukacja. Prowadzi regularne zajęcia i warsztaty w wielu placówkach edukacyjnych.
Od wielu lat zaangażowany w działania na rzecz upowszechnienia nowej kultury edukacyjnej, opartej na uznaniu podmiotowości dziecka. Odwołuje się przede wszystkim do koncepcji pedagogiki humanistycznej Carla Rogersa i Thomasa Gordona oraz nowatorskich teorii zarządzania, osadzonych na ideach automotywacji. Wierzy, że podstawą dobrej edukacji są relacje między nauczycielem a uczniem oparte na wzajemnej akceptacji i szacunku, na empatii, otwartości i autentyczności.